Kurssit odottaville ja synnyttäneille (ilman lapsia) syksy 2020 (muokkaus kesken)

Saat lisätietoa ryhmästä klikkaamalla kurssin nimeä (aika, tuntikuvaus ja hinta).

 

Maanantai
16.30 - 17.30
Keskusta
MamaPilates odottaville (I- & II-jakso)
Saara
7.9.2020 - 23.11.2020
I jakso: 7.9. - 5.10.2020 (5 krt, 95 €)
II jakso (voi osallistua, vaikkei olisi käynyt I-jaksolla): II: 19.10. - 23.11.2020 (6 krt, 114 €)
MamaPilates odottaville (I- & II-jakso)
Pilates-harjoittelun avulla opit oikeaa kehonhallintaa ja harjoitat kestävyyttä ja koordinaatiokykyä. Harjoittelu vahvistaa syviä vatsa- ja selkälihaksia sekä lantionpohjaa ja auttaa säilyttämään hyvän ryhdin raskauden aikana. Tunneille voi tulla missä tahansa raskauden vaiheessa ja voit halutessasi käydä useammalla peräkkäisellä kurssilla. Pienryhmässä ohjaaja voi antaa myös vaihtoehtoisia liikkeitä ja alkuasentoja.
17.00 - 18.00
Lauttasaari
MamaPilates raskaana oleville (I-ja II-jakso)
Johanna
31.8.2020 - 23.11.2020
I-jakso: 31.8. - 5.10.2020 (6 krt, 114 €)
 II-jakso (voi osallistua, vaikkei ole käynyt I-jaksolla): 19.10. - 23.11.2020 (6 krt, 114 €)
MamaPilates raskaana oleville (I-ja II-jakso)
Pilates-harjoittelun avulla opit oikeaa kehonhallintaa ja harjoitat kestävyyttä ja koordinaatiokykyä. Harjoittelu vahvistaa syviä vatsa- ja selkälihaksia sekä lantionpohjaa ja auttaa säilyttämään hyvän ryhdin raskauden aikana. Tunneille voi tulla missä tahansa raskauden vaiheessa ja voit halutessasi käydä useammalla peräkkäisellä kurssilla. Pienryhmässä ohjaaja voi antaa myös vaihtoehtoisia liikkeitä ja alkuasentoja.
17.45 - 18.45
Keskusta
Pilates synnyttäneille (I- & II-jakso)
Saara
7.9.2020 - 23.11.2020
I jakso: 7.9. - 5.10.2020 (5 krt, 95 €)

II jakso (voi osallistua, vaikkei olisi käynyt I-jaksolla): 19.10. - 23.11.2020 (6 krt, 114 €)
Pilates synnyttäneille (I- & II-jakso)
Voimaa, kestävyyttä ja liikkuvuutta kehittävä tunti. Pilates -harjoittelu auttaa kehoa palautumaan raskaudesta, parantaa ryhtiä ja kehonhallintaa sekä lisää liikkuvuutta. Synnytyksen jälkeiselle Pilates -kurssille voi osallistua pian synnytyksen jälkeen mikäli raskaudessa tai synnytyksessä ei ole ollut mitään normaalista poikkeavaa tai niin pian kuin lääkäri antaa siihen luvan. Tunneille voi osallistua hyvin, vaikka synnytyksestä olisi jo pidempikin aika. Pienryhmässä ohjaaja voi antaa yksilöllistä ohjausta ja vaihtoehtoisia liikkeitä. Mikäli haluat käydä tunneille koko kauden, voit ilmoittautua kaikille kursseille.
Tiistai
16.30 - 17.30
Keskusta
MamaPilates odottaville (I- ja II-jakso)
Irina
1.9.2020 - 24.11.2020
I-jakso: 1.9. - 6.10.2020 (6 krt, 114 €)
 II-jakso (voi osallistua, vaikkei olisi käynyt I-jaksolla: 20.10. - 24.11.2020 (6 krt, 114 €)
MamaPilates odottaville (I- ja II-jakso)
Pilates-harjoittelun avulla opit oikeaa kehonhallintaa ja harjoitat kestävyyttä ja koordinaatiokykyä. Harjoittelu vahvistaa syviä vatsa- ja selkälihaksia sekä lantionpohjaa ja auttaa säilyttämään hyvän ryhdin raskauden aikana. Tunneille voi tulla missä tahansa raskauden vaiheessa ja voit halutessasi käydä useammalla peräkkäisellä kurssilla. Pienryhmässä ohjaaja voi antaa myös vaihtoehtoisia liikkeitä ja alkuasentoja.
17.45 - 18.45
Keskusta
MamaPilates odottaville (I- ja II-jakso)
Irina
1.9.2020 - 24.11.2020
I-jakso: 1.9. - 6.10.2020 (6 krt, 114 €)
 II-jakso (voi osallistua, vaikkei olisi käynyt I-jaksolla: 20.10. - 24.11.2020 (6 krt, 114 €)
MamaPilates odottaville (I- ja II-jakso)
Pilates-harjoittelun avulla opit oikeaa kehonhallintaa ja harjoitat kestävyyttä ja koordinaatiokykyä. Harjoittelu vahvistaa syviä vatsa- ja selkälihaksia sekä lantionpohjaa ja auttaa säilyttämään hyvän ryhdin raskauden aikana. Tunneille voi tulla missä tahansa raskauden vaiheessa ja voit halutessasi käydä useammalla peräkkäisellä kurssilla. Pienryhmässä ohjaaja voi antaa myös vaihtoehtoisia liikkeitä ja alkuasentoja.
18.55 - 19.55
Keskusta
Pilates synnyttäneille (I- ja II-jakso)
Irina
1.9.2020 - 24.11.2020
I-jakso: 1.9. - 6.10.2020 (6 krt, 114 €)
 II-jakso (voi osallistua, vaikkei olisi käynyt I-jaksolla): 20.10. - 24.11.2020 (6 krt, 114 €)
Pilates synnyttäneille (I- ja II-jakso)
Voimaa, kestävyyttä ja liikkuvuutta kehittävä tunti. Pilates -harjoittelu auttaa kehoa palautumaan raskaudesta, parantaa ryhtiä ja kehonhallintaa sekä lisää liikkuvuutta. Synnytyksen jälkeiselle Pilates -kurssille voi osallistua pian synnytyksen jälkeen mikäli raskaudessa tai synnytyksessä ei ole ollut mitään normaalista poikkeavaa tai niin pian kuin lääkäri antaa siihen luvan. Tunneille voi osallistua hyvin, vaikka synnytyksestä olisi jo pidempikin aika. Pienryhmässä ohjaaja voi antaa yksilöllistä ohjausta ja vaihtoehtoisia liikkeitä. Mikäli haluat käydä tunneille koko kauden, voit ilmoittautua kaikille kursseille.
Keskiviikko
16.30 - 17.30
Keskusta
MamaPilates odottaville (I- ja II-jakso)
Anu
2.9.2020 - 25.11.2020
I-jakso: 2.9. - 7.10.2020 (6 krt, 114 €)
II-jakso: 21.10. - 25.11.2020 (6 krt, 114 €)
MamaPilates odottaville (I- ja II-jakso)
Pilates-harjoittelun avulla opit oikeaa kehonhallintaa ja harjoitat kestävyyttä ja koordinaatiokykyä. Harjoittelu vahvistaa syviä vatsa- ja selkälihaksia sekä lantionpohjaa ja auttaa säilyttämään hyvän ryhdin raskauden aikana. Tunneille voi tulla missä tahansa raskauden vaiheessa ja voit halutessasi käydä useammalla peräkkäisellä kurssilla. Pienryhmässä ohjaaja voi antaa myös vaihtoehtoisia liikkeitä ja alkuasentoja.
17.45 - 18.45
Keskusta
MamaPilates odottaville (I- ja II-jakso)
Anu
2.9.2020 - 25.11.2020
I-jakso: 2.9. - 7.10.2020 (6 krt, 114 €)
II-jakso: 21.10. - 25.11.2020 (6 krt, 114 €)
MamaPilates odottaville (I- ja II-jakso)
Pilates-harjoittelun avulla opit oikeaa kehonhallintaa ja harjoitat kestävyyttä ja koordinaatiokykyä. Harjoittelu vahvistaa syviä vatsa- ja selkälihaksia sekä lantionpohjaa ja auttaa säilyttämään hyvän ryhdin raskauden aikana. Tunneille voi tulla missä tahansa raskauden vaiheessa ja voit halutessasi käydä useammalla peräkkäisellä kurssilla. Pienryhmässä ohjaaja voi antaa myös vaihtoehtoisia liikkeitä ja alkuasentoja.
Torstai
Ei tunteja
Perjantai
Ei tunteja
Lauantai
Ei tunteja

Yleistä

- Kausi alkaa ma 31.8.2020

- Kurssit ovat 5-6 kerran jaksoissa, joista voit osallistua joko jompaan kumpaan (I tai II) tai molempiin

- Mukaan ryhmiin voi tulla missä tahansa raskauden vaiheessa ja synnytyksen jälkeen "liikuntaluvan" saatuaan. Takarajaa synnytyksen jälkeen ei ole - harjoittelu kannattaa aina! :)

Voit ladata kevään 2020 aikataulun PDF-muodossa tästä:

Kurssi odottaville ja synnyttäneille (ilman lapsia)