Kurssit odottaville ja synnyttäneille (ilman lapsia) syksy 2021

Saat lisätietoa ryhmästä klikkaamalla tunnin nimeä.

Maanantai
16.30 - 17.30
Keskusta
MamaPilates pienryhmä odottaville (6 krt + 6 krt)
Saara
6.9.2021 - 29.11.2021
I-jakso: 6.9. - 11.10.2021 (6 krt)
II-jakso (voi osallistua, vaikkei olisi käynyt edellisellä jaksolla):
25.10. - 29.11.2021 (6 krt)

Kurssimaksu: 118 € (6 krt)
MamaPilates pienryhmä odottaville (6 krt + 6 krt)
Pilates-harjoittelun avulla opit oikeaa kehonhallintaa ja harjoitat kestävyyttä ja koordinaatiokykyä. Harjoittelu vahvistaa syviä vatsa- ja selkälihaksia sekä lantionpohjaa ja auttaa säilyttämään hyvän ryhdin raskauden aikana. Tunneille voi tulla missä tahansa raskauden vaiheessa ja voit halutessasi käydä useammalla peräkkäisellä kurssilla. Pienryhmässä ohjaaja voi antaa myös vaihtoehtoisia liikkeitä ja alkuasentoja.
17.45 - 18.45
Keskusta, Kirppanoiden sali
MamaPilates pienryhmä odottaville (6 krt + 6 krt)
Saara
6.9.2021 - 29.11.2021
I-jakso: 6.9. - 11.10.2021 (6 krt)
II-jakso (voi osallistua, vaikkei olisi käynyt edellisellä jaksolla):
25.10. - 29.11.2021 (6 krt)

Kurssimaksu: 118 € (6 krt)
MamaPilates pienryhmä odottaville (6 krt + 6 krt)
Pilates-harjoittelun avulla opit oikeaa kehonhallintaa ja harjoitat kestävyyttä ja koordinaatiokykyä. Harjoittelu vahvistaa syviä vatsa- ja selkälihaksia sekä lantionpohjaa ja auttaa säilyttämään hyvän ryhdin raskauden aikana. Tunneille voi tulla missä tahansa raskauden vaiheessa ja voit halutessasi käydä useammalla peräkkäisellä kurssilla. Pienryhmässä ohjaaja voi antaa myös vaihtoehtoisia liikkeitä ja alkuasentoja.
Tiistai
16.30 - 17.30
Keskusta
MamaPilates odottaville (6 krt + 6 krt)
Irina
7.9.2021 - 13.4.2021
I-jakso: 7.9. - 12.10.2021 (6 krt)
II-jakso (voi osallistua, vaikkei olisi käynyt edellisellä jaksolla):
26.10. - 30.11.2021 (6 krt)

Kurssimaksu: 118 € (6 krt)
MamaPilates odottaville (6 krt + 6 krt)
Pilates-harjoittelun avulla opit oikeaa kehonhallintaa ja harjoitat kestävyyttä ja koordinaatiokykyä. Harjoittelu vahvistaa syviä vatsa- ja selkälihaksia sekä lantionpohjaa ja auttaa säilyttämään hyvän ryhdin raskauden aikana. Tunneille voi tulla missä tahansa raskauden vaiheessa ja voit halutessasi käydä useammalla peräkkäisellä kurssilla. Pienryhmässä ohjaaja voi antaa myös vaihtoehtoisia liikkeitä ja alkuasentoja.
17.45 - 18.45
Keskusta
MamaPilates odottaville (6 krt + 6 krt)
Irina
6.9.2021 - 29.11.2021
I-jakso: 7.9. - 12.10.2021 (6 krt)
II-jakso (voi osallistua, vaikkei olisi käynyt edellisellä jaksolla):
26.10. - 30.11.2021 (6 krt)

Kurssimaksu: 118 € (6 krt)
MamaPilates odottaville (6 krt + 6 krt)
Pilates-harjoittelun avulla opit oikeaa kehonhallintaa ja harjoitat kestävyyttä ja koordinaatiokykyä. Harjoittelu vahvistaa syviä vatsa- ja selkälihaksia sekä lantionpohjaa ja auttaa säilyttämään hyvän ryhdin raskauden aikana. Tunneille voi tulla missä tahansa raskauden vaiheessa ja voit halutessasi käydä useammalla peräkkäisellä kurssilla. Pienryhmässä ohjaaja voi antaa myös vaihtoehtoisia liikkeitä ja alkuasentoja.
18.55 - 19.55
Keskusta, Kirppanoiden sali
Pilates synnyttäneille (6 krt + 6 krt)
Irina
7.9.2021 - 30.11.2021
I-jakso: 7.9. - 12.10.2021 (6 krt)
II-jakso (voi osallistua, vaikkei olisi käynyt edellisellä jaksolla):
26.10. - 30.11.2021 (6 krt)

Kurssimaksu: 118 € (6 krt)
Pilates synnyttäneille (6 krt + 6 krt)
Voimaa, kestävyyttä ja liikkuvuutta kehittävä tunti. Pilates -harjoittelu auttaa kehoa palautumaan raskaudesta, parantaa ryhtiä ja kehonhallintaa sekä lisää liikkuvuutta. Synnytyksen jälkeiselle Pilates -kurssille voi osallistua pian synnytyksen jälkeen mikäli raskaudessa tai synnytyksessä ei ole ollut mitään normaalista poikkeavaa tai niin pian kuin lääkäri antaa siihen luvan. Tunneille voi osallistua hyvin, vaikka synnytyksestä olisi jo pidempikin aika. Pienryhmässä ohjaaja voi antaa yksilöllistä ohjausta ja vaihtoehtoisia liikkeitä. Mikäli haluat käydä tunneille koko kauden, voit ilmoittautua kaikille kursseille.
Keskiviikko
Ei tunteja
Torstai
Ei tunteja
Perjantai
Ei tunteja
Lauantai
Ei tunteja

lmoittautuminen: www.kirppanat.fi/ilmoittautuminen

Yleistä

- Kurssit pidetään 6 kerran jaksoissa, joista voit osallistua joko jompaan kumpaan (I tai II) tai molempiin.

- Mukaan ryhmiin voi tulla missä tahansa raskauden vaiheessa. Takarajaa synnytyksen jälkeen ei ole - harjoittelu kannattaa aina! :)