Aikataulut

Viikkotunnit ja Baby-kurssit Liikuntaa odottaville ja synnyttäneille ilman lapsia
Tuntivalinta

Kurssit odottaville ja synnyttäneille (ilman lapsia)

Raskaana oleville
Synnyttäneille ilman lapsia
Maanantai
16.30 - 17.30
Keskusta
MamaPilates odottaville
Maija
2.9.2019 - 2.12.2019
I jakso: 2.9. - 7.10.2019 (5 krt), ei tuntia 23.9.2019
II jakso (voi osallistua, vaikkei olisi käynyt I-jaksolla): 21.10. - 2.12.2019 (6 krt), ei tuntie 11.11.2019
MamaPilates odottaville
Pilates-harjoittelun avulla opit oikeaa kehonhallintaa ja harjoitat kestävyyttä ja koordinaatiokykyä. Harjoittelu vahvistaa syviä vatsa- ja selkälihaksia sekä lantionpohjaa ja auttaa säilyttämään hyvän ryhdin raskauden aikana. Tunneille voi tulla missä tahansa raskauden vaiheessa ja voit halutessasi käydä useammalla peräkkäisellä kurssilla. Pienryhmässä ohjaaja voi antaa myös vaihtoehtoisia liikkeitä ja alkuasentoja.
17.45 - 18.45
Keskusta
MamaPilates odottaville
Maija
2.9.2019 - 2.12.2019
I-jakso: 2.9. - 7.10.2019 (5 krt), ei tuntia 23.9.
II-jakso (voi osallistua, vaikkei olisi käynyt I-jaksolla): 21.10. - 2.12.2019 (6 krt), ei tuntia 11.11.)
MamaPilates odottaville
Pilates-harjoittelun avulla opit oikeaa kehonhallintaa ja harjoitat kestävyyttä ja koordinaatiokykyä. Harjoittelu vahvistaa syviä vatsa- ja selkälihaksia sekä lantionpohjaa ja auttaa säilyttämään hyvän ryhdin raskauden aikana. Tunneille voi tulla missä tahansa raskauden vaiheessa ja voit halutessasi käydä useammalla peräkkäisellä kurssilla. Pienryhmässä ohjaaja voi antaa myös vaihtoehtoisia liikkeitä ja alkuasentoja.
17.45 - 18.45
Keskusta
Eroon erkaumasta Pilates synnyttäneille
Maija
2.9.2019 - 2.12.2019
I jakso: 2.9. – 7.10.2019 (5 krt), ei tuntia 23.9.2019
II jakso (voi osallistua, vaikkei olisi käynyt I-jaksolla): 21.10. - 2.12.2019 (6 krt), ei 11.11.2019
Kurssimaksu 94 € (5 krt), 112 € (6 krt)
Eroon erkaumasta Pilates synnyttäneille
Voimaa, kestävyyttä ja liikkuvuutta kehittävä tunti. Pilates -harjoittelu auttaa kehoa palautumaan raskaudesta, parantaa ryhtiä ja kehonhallintaa sekä lisää liikkuvuutta. Synnytyksen jälkeiselle Pilates -kurssille voi osallistua pian synnytyksen jälkeen oman voinnin mukaan tai niin pian kuin lääkäri antaa siihen luvan. Tunneille voi osallistua hyvin, vaikka synnytyksestä olisi jo pidempikin aika. Pienryhmässä Pilates -koulutuksen saanut fysioterapeutti voi antaa yksilöllistä ohjausta ja vaihtoehtoisia liikkeitä. Mikäli haluat käydä tunneille koko kauden, voit ilmoittautua kaikille kursseille.
Tiistai
16.30 - 17.30
Keskusta - Kirppanoiden sali
MamaPilates odottaville
Irina
3.9.2019 - 26.11.2019
I jakso: 3.9. - 8.10.2019 (6 krt)
II jakso (voi osallistua, vaikkei olisi käynyt I jaksolla): 22.10. - 26.11.2019 (6 krt)
Kurssimaksu: 112 € (6 krt)
MamaPilates odottaville
Pilates-harjoittelun avulla opit oikeaa kehonhallintaa ja harjoitat kestävyyttä ja koordinaatiokykyä. Harjoittelu vahvistaa syviä vatsa- ja selkälihaksia sekä lantionpohjaa ja auttaa säilyttämään hyvän ryhdin raskauden aikana. Tunneille voi tulla missä tahansa raskauden vaiheessa ja voit halutessasi käydä useammalla peräkkäisellä kurssilla. Pienryhmässä ohjaaja voi antaa myös vaihtoehtoisia liikkeitä ja alkuasentoja.
17.45 - 18.45
Käpylä - Heseva
MamaPilates odottaville
Johanna
3.9.2019 - 26.11.2019
I jakso: 3.9. - 8.10.2019 (6 krt)
II jakso (voi osallistua, vaikkei olisi käynyt I jaksolla): 22.10. - 26.10.2019
MamaPilates odottaville
Pilates-harjoittelun avulla opit oikeaa kehonhallintaa ja harjoitat kestävyyttä ja koordinaatiokykyä. Harjoittelu vahvistaa syviä vatsa- ja selkälihaksia sekä lantionpohjaa ja auttaa säilyttämään hyvän ryhdin raskauden aikana. Tunneille voi tulla missä tahansa raskauden vaiheessa ja voit halutessasi käydä useammalla peräkkäisellä kurssilla. Pienryhmässä ohjaaja voi antaa myös vaihtoehtoisia liikkeitä ja alkuasentoja.
17.45 - 18.45
Keskusta - Kirppanoiden sali
MamaPilates odottaville
Irina
3.9.2019 - 26.11.2019
I jakso: 3.9. - 8.10.2019 (6 krt)
II jakso (voi osallistua, vaikkei olisi käynyt I jaksolla): 22.10. - 26.11.2019 (6 krt)
Kurssimaksu: 112 € (6 krt)
MamaPilates odottaville
Pilates-harjoittelun avulla opit oikeaa kehonhallintaa ja harjoitat kestävyyttä ja koordinaatiokykyä. Harjoittelu vahvistaa syviä vatsa- ja selkälihaksia sekä lantionpohjaa ja auttaa säilyttämään hyvän ryhdin raskauden aikana. Tunneille voi tulla missä tahansa raskauden vaiheessa ja voit halutessasi käydä useammalla peräkkäisellä kurssilla. Pienryhmässä ohjaaja voi antaa myös vaihtoehtoisia liikkeitä ja alkuasentoja.
18.50 - 19.50
Käpylä
Pilates synnyttäneille
Johanna
3.9.2019 - 26.11.2019
I jakso: 3.9. - 8.10.2019 (6 krt)
II jakso (voi osallistua, vaikkei olisi käynyt I jaksolla): 22.10. - 26.11.2019 (6 krt)
Pilates synnyttäneille
Voimaa, kestävyyttä ja liikkuvuutta kehittävä tunti. Pilates -harjoittelu auttaa kehoa palautumaan raskaudesta, parantaa ryhtiä ja kehonhallintaa sekä lisää liikkuvuutta. Synnytyksen jälkeiselle Pilates -kurssille voi osallistua pian synnytyksen jälkeen mikäli raskaudessa tai synnytyksessä ei ole ollut mitään normaalista poikkeavaa tai niin pian kuin lääkäri antaa siihen luvan. Tunneille voi osallistua hyvin, vaikka synnytyksestä olisi jo pidempikin aika. Pienryhmässä ohjaaja voi antaa yksilöllistä ohjausta ja vaihtoehtoisia liikkeitä. Mikäli haluat käydä tunneille koko kauden, voit ilmoittautua kaikille kursseille.
Keskiviikko
16.30 - 17.30
Keskusta - Kirppanoiden sali
MamaPilates odottaville
Johanna
4.9.2019 - 27.11.2019
I jakso: 4.9. - 9.10.2019 (6 krt)
II jakso (voi osallistua, vaikkei olisi käynyt I jaksolla): 23.10. - 27.11.2019
Kurssimaksu: 112 € (6 krt)
MamaPilates odottaville
Pilates-harjoittelun avulla opit oikeaa kehonhallintaa ja harjoitat kestävyyttä ja koordinaatiokykyä. Harjoittelu vahvistaa syviä vatsa- ja selkälihaksia sekä lantionpohjaa ja auttaa säilyttämään hyvän ryhdin raskauden aikana. Tunneille voi tulla missä tahansa raskauden vaiheessa ja voit halutessasi käydä useammalla peräkkäisellä kurssilla. Pienryhmässä ohjaaja voi antaa myös vaihtoehtoisia liikkeitä ja alkuasentoja.
17.45 - 18.45
Keskusta - Kirppanoiden sali
Pilates synnyttäneille
Johanna
4.9.2019 - 27.11.2019
I jakso: 4.9. - 9.10.2019 (6 krt)
II jakso (voi osallistua, vaikkei olisi käynyt I jaksolla): 23.10. - 27.11.2019 (6 krt)
Kurssimaksu: 112 € (6 krt)
Pilates synnyttäneille
Voimaa, kestävyyttä ja liikkuvuutta kehittävä tunti. Pilates -harjoittelu auttaa kehoa palautumaan raskaudesta, parantaa ryhtiä ja kehonhallintaa sekä lisää liikkuvuutta. Synnytyksen jälkeiselle Pilates -kurssille voi osallistua pian synnytyksen jälkeen mikäli raskaudessa tai synnytyksessä ei ole ollut mitään normaalista poikkeavaa tai niin pian kuin lääkäri antaa siihen luvan. Tunneille voi osallistua hyvin, vaikka synnytyksestä olisi jo pidempikin aika. Pienryhmässä ohjaaja voi antaa yksilöllistä ohjausta ja vaihtoehtoisia liikkeitä. Mikäli haluat käydä tunneille koko kauden, voit ilmoittautua kaikille kursseille.
Torstai
17.00 - 18.00
Lauttasaari - Sähinä
Mammajooga odottajille
Saija
5.9.2019 - 28.11.2019
I jakso: 5.9. - 10.10.2019 (6 krt)
II jakso (voi osallistua, vaikkei olisi käynyt I jaksolla): 24.10. - 28.11.2019 (6 krt)
Kurssimaksu: 112 € (6 krt)
Mammajooga odottajille
Mammajooga on odottaville äideille suunnattu rauhallinen tunti, joka vahvistaa lihaskuntoa sekä lihastasapainoa lempeästi, ylläpitää liikkuvuutta ja auttaa rentoutumaan. Mammajooga huoltaa odottajan lihaksistoa turvallisesti ja terveellisesti sekä tarjoaa eväitä synnytykseen valmistautumiseen ja lapsen hoitoon. Lantion hitailla keinuvilla liikkeillä sekä rentoutusharjoituksilla voidaan helpottaa odottajan oloa esimerkiksi loppuraskauden tai synnytyksen aikana.
Perjantai
Ei tunteja
Lauantai
Ei tunteja

Yleistä

- Kausi alkaa syyskuun ensimmäisellä viikolla, 2.9.2019

- Kausi kestää ryhmästä riippuen marraskuun loppuun / joulukuun alkuun

- Syyslomaviikolla ei ole tunteja (vko 42)

- Kurssit 5-6 krt

Voit ladata aikataulun PDF-muodossa tästä:

Kurssit odottaville ja synnyttäneille