Kurssit odottaville ja synnyttäneille (ilman lapsia) kevät 2020

Saat lisätietoa ryhmästä klikkaamalla kurssin nimeä (aika, tuntikuvaus ja hinta).

 

Maanantai
16.30 - 17.30
Keskusta
MamaPilates odottaville (I & II)
Maija
13.1.2020 - 30.3.2020
I jakso: 13.1. - 10.2.2020 (5 krt)
II jakso (voi osallistua, vaikkei olisi käynyt I-jaksolla): 24.2. - 30.3.2020 (6 krt)
Kurssimaksu: I jakso 95 €, II jakso 114 €
MamaPilates odottaville (I & II)
Pilates-harjoittelun avulla opit oikeaa kehonhallintaa ja harjoitat kestävyyttä ja koordinaatiokykyä. Harjoittelu vahvistaa syviä vatsa- ja selkälihaksia sekä lantionpohjaa ja auttaa säilyttämään hyvän ryhdin raskauden aikana. Tunneille voi tulla missä tahansa raskauden vaiheessa ja voit halutessasi käydä useammalla peräkkäisellä kurssilla. Pienryhmässä ohjaaja voi antaa myös vaihtoehtoisia liikkeitä ja alkuasentoja.
17.45 - 18.45
Keskusta
MamaPilates odottaville (I & II)
Maija
13.1.2020 - 30.3.2020
I jakso: 13.1. - 10.2.2020 (5 krt)
II jakso (voi osallistua, vaikkei olisi käynyt I-jaksolla): 24.2. - 30.3.2020 (6 krt)
Kurssimaksu: I jakso 95 €, II jakso 114 €
MamaPilates odottaville (I & II)
Pilates-harjoittelun avulla opit oikeaa kehonhallintaa ja harjoitat kestävyyttä ja koordinaatiokykyä. Harjoittelu vahvistaa syviä vatsa- ja selkälihaksia sekä lantionpohjaa ja auttaa säilyttämään hyvän ryhdin raskauden aikana. Tunneille voi tulla missä tahansa raskauden vaiheessa ja voit halutessasi käydä useammalla peräkkäisellä kurssilla. Pienryhmässä ohjaaja voi antaa myös vaihtoehtoisia liikkeitä ja alkuasentoja.
18.55 - 19.55
Keskusta
Eroon erkaumasta Pilates synnyttäneille (I & II)
Maija
13.1.2020 - 30.3.2020
I jakso: 13.1. - 10.2.2020 (5 krt)
II jakso (voi osallistua, vaikkei olisi käynyt I-jaksolla): 24.2. - 30.3.2020 (6 krt)
Kurssimaksu: I jakso 95 €, II jakso 114 €
Eroon erkaumasta Pilates synnyttäneille (I & II)
Voimaa, kestävyyttä ja liikkuvuutta kehittävä tunti. Pilates -harjoittelu auttaa kehoa palautumaan raskaudesta, parantaa ryhtiä ja kehonhallintaa sekä lisää liikkuvuutta. Synnytyksen jälkeiselle Pilates -kurssille voi osallistua pian synnytyksen jälkeen oman voinnin mukaan tai niin pian kuin lääkäri antaa siihen luvan. Tunneille voi osallistua hyvin, vaikka synnytyksestä olisi jo pidempikin aika. Pienryhmässä Pilates -koulutuksen saanut fysioterapeutti voi antaa yksilöllistä ohjausta ja vaihtoehtoisia liikkeitä. Mikäli haluat käydä tunneille koko kauden, voit ilmoittautua kaikille kursseille.
Tiistai
17.45 - 18.45
Käpylä - Heseva
MamaPilates odottaville (I)
Paula
14.1.2020 - 11.2.2020
14.1. - 11.2.2020 (5 krt)
Kurssimaksu: 95 €
MamaPilates odottaville (I)
Pilates-harjoittelun avulla opit oikeaa kehonhallintaa ja harjoitat kestävyyttä ja koordinaatiokykyä. Harjoittelu vahvistaa syviä vatsa- ja selkälihaksia sekä lantionpohjaa ja auttaa säilyttämään hyvän ryhdin raskauden aikana. Tunneille voi tulla missä tahansa raskauden vaiheessa ja voit halutessasi käydä useammalla peräkkäisellä kurssilla. Pienryhmässä ohjaaja voi antaa myös vaihtoehtoisia liikkeitä ja alkuasentoja.
17.30 - 18.30
Käpylä - Heseva
MamaBarre (II)
Sonja
25.2.2020 - 31.3.2020
25.2. - 31.3.2020 (6 krt)
Kurssimaksu: 114 €
MamaBarre (II)
Äitiysfysioterapeutin ohjaama ja erityisesti raskaana oleville suunniteltu turvallinen, mutta takuulla tehokas barre sopii koko raskausajalle, mikäli rajoitteita liikunnalle ei muuten ole. Barre on baletin harjoitteisiin pohjautuva liikuntalaji, jossa haastetaan erityisesti syviä keskivartalon lihaksia, reisiä ja pakaroita, lantionpohjan lihasharjoittelua unohtamatta.
18.50 - 19.50
Käpylä
Pilates synnyttäneille (I)
Paula
14.1.2020 - 11.2.2020
14.1. - 11.2.2020 (5 krt)
Kurssimaksu: 95 €
Pilates synnyttäneille (I)
Voimaa, kestävyyttä ja liikkuvuutta kehittävä tunti. Pilates -harjoittelu auttaa kehoa palautumaan raskaudesta, parantaa ryhtiä ja kehonhallintaa sekä lisää liikkuvuutta. Synnytyksen jälkeiselle Pilates -kurssille voi osallistua pian synnytyksen jälkeen mikäli raskaudessa tai synnytyksessä ei ole ollut mitään normaalista poikkeavaa tai niin pian kuin lääkäri antaa siihen luvan. Tunneille voi osallistua hyvin, vaikka synnytyksestä olisi jo pidempikin aika. Pienryhmässä ohjaaja voi antaa yksilöllistä ohjausta ja vaihtoehtoisia liikkeitä. Mikäli haluat käydä tunneille koko kauden, voit ilmoittautua kaikille kursseille.
18.40 - 19.40
Käpylä - Heseva
Barre synnyttäneille (II)
Sonja
25.2.2020 - 31.3.2020
25.2. - 31.3.2020 (6 krt)
Kurssimaksu: 114 €
Barre synnyttäneille (II)
Barre-tunneilla liikutaan äitien palautumista tukien, hymyissä suin. Huippusuosituille Barre-tunneille voit osallistua lääkärin jälkitarkastuksessa ja/tai fysioterapeuttisessa jälkitarkastuksessa käytyäsi ja saatuasi luvan liikunnan aloittamiseen, sekä luonnollisesti kun näiden lisäksi oma vointisi sen sallii. Kuten baletissa ja barressa yleisesti, näillä tunneilla työstetään ryhtiä, kehonhallintaa ja kehitetään sekä voimaa että liikkuvuutta.
Keskiviikko
16.30 - 17.30
Keskusta - Kirppanoiden sali
MamaPilates odottaville (I & II)
Irina
15.1.2020 - 1.4.2020
I jakso: 15.1. - 12.2.2020 (5 krt)
II jakso (voi osallistua, vaikkei olisi käynyt I jaksolla): 26.2. - 1.4.2020 (6 krt)
Kurssimaksu: 95 € (5 krt), 114 € (6 krt)
MamaPilates odottaville (I & II)
Pilates-harjoittelun avulla opit oikeaa kehonhallintaa ja harjoitat kestävyyttä ja koordinaatiokykyä. Harjoittelu vahvistaa syviä vatsa- ja selkälihaksia sekä lantionpohjaa ja auttaa säilyttämään hyvän ryhdin raskauden aikana. Tunneille voi tulla missä tahansa raskauden vaiheessa ja voit halutessasi käydä useammalla peräkkäisellä kurssilla. Pienryhmässä ohjaaja voi antaa myös vaihtoehtoisia liikkeitä ja alkuasentoja.
17.45 - 18.45
Keskusta
MamaPilates odottaville (I & II)
Irina
15.1.2020 - 1.4.2020
I jakso: 15.1. - 12.2.2020 (5 krt)
II jakso (voi osallistua, vaikkei olisi käynyt I jaksolla): 26.2. - 1.4.2020 (6 krt)
Kurssimaksu: 95 € (5 krt), 114 € (6 krt)
MamaPilates odottaville (I & II)
Voimaa, kestävyyttä ja liikkuvuutta kehittävä tunti. Pilates -harjoittelu auttaa kehoa palautumaan raskaudesta, parantaa ryhtiä ja kehonhallintaa sekä lisää liikkuvuutta. Synnytyksen jälkeiselle Pilates -kurssille voi osallistua pian synnytyksen jälkeen mikäli raskaudessa tai synnytyksessä ei ole ollut mitään normaalista poikkeavaa tai niin pian kuin lääkäri antaa siihen luvan. Tunneille voi osallistua hyvin, vaikka synnytyksestä olisi jo pidempikin aika. Pienryhmässä ohjaaja voi antaa yksilöllistä ohjausta ja vaihtoehtoisia liikkeitä. Mikäli haluat käydä tunneille koko kauden, voit ilmoittautua kaikille kursseille.
18.55 - 19.55
Keskusta - Kirppanoiden sali
Pilates synnyttäneille (I & II)
Irina
15.1.2020 - 1.4.2020
I jakso: 15.1. - 12.2.2020 (5 krt)
II jakso (voi osallistua, vaikkei olisi käynyt I jaksolla): 26.2. - 1.4.2020 (6 krt)
Kurssimaksu: 95 € (5 krt), 114 € (6 krt)
Pilates synnyttäneille (I & II)
Voimaa, kestävyyttä ja liikkuvuutta kehittävä tunti. Pilates -harjoittelu auttaa kehoa palautumaan raskaudesta, parantaa ryhtiä ja kehonhallintaa sekä lisää liikkuvuutta. Synnytyksen jälkeiselle Pilates -kurssille voi osallistua pian synnytyksen jälkeen mikäli raskaudessa tai synnytyksessä ei ole ollut mitään normaalista poikkeavaa tai niin pian kuin lääkäri antaa siihen luvan. Tunneille voi osallistua hyvin, vaikka synnytyksestä olisi jo pidempikin aika. Pienryhmässä ohjaaja voi antaa yksilöllistä ohjausta ja vaihtoehtoisia liikkeitä. Mikäli haluat käydä tunneille koko kauden, voit ilmoittautua kaikille kursseille.
Torstai
17.00 - 18.00
Lauttasaari - Sähinä
Mammajooga odottajille (I & II)
Saija
9.1.2020 - 26.3.2020
I jakso: 9.1. - 13.2.2020 (6 krt)
II jakso (voi osallistua, vaikkei olisi käynyt I jaksolla): 20.2. - 26.3.2020 (6 krt)
Kurssimaksu: 114 € (6 krt)
Mammajooga odottajille (I & II)
Mammajooga on odottaville äideille suunnattu rauhallinen tunti, joka vahvistaa lihaskuntoa sekä lihastasapainoa lempeästi, ylläpitää liikkuvuutta ja auttaa rentoutumaan. Mammajooga huoltaa odottajan lihaksistoa turvallisesti ja terveellisesti sekä tarjoaa eväitä synnytykseen valmistautumiseen ja lapsen hoitoon. Lantion hitailla keinuvilla liikkeillä sekä rentoutusharjoituksilla voidaan helpottaa odottajan oloa esimerkiksi loppuraskauden tai synnytyksen aikana.
Perjantai
Ei tunteja
Lauantai
Ei tunteja

Yleistä

- Kausi alkaa to 9.1.2020

- Kurssit ovat 5-6 kerran jaksoissa, joista voit osallistua joko jompaan kumpaan (I tai II) tai molempiin

- Mukaan ryhmiin voi tulla missä tahansa raskauden vaiheessa ja synnytyksen jälkeen "liikuntaluvan" saatuaan. Takarajaa synnytyksen jälkeen ei ole - harjoittelu kannattaa aina! :)

Voit ladata kevään 2020 aikataulun PDF-muodossa tästä:

Kurssi odottaville ja synnyttäneille (ilman lapsia)