Pilates odottaville ja synnyttäneille

Pilatesharjoittelu vahvistaa syviä vatsa- ja selkälihaksia sekä lantionpohjaa ja auttaa säilyttämään hyvän ryhdin raskauden aikana. Synnytyksen jälkeen Pilates-harjoittelu auttaa kehoa palautumaan raskaudesta, parantaa ryhtiä ja kehonhallintaa sekä lisää liikkuvuutta. Liikkeet ovat turvallisia odottaville ja synnyttäneille ja ohjaaja antaa useista liikkeistä myös vaihtoehtoja, joista voit valita itsellesi sopivimman.

Välineitä ei tarvita, jumppamatto tai muu pehmeä alusta riittää. Tunnista jää tallenne käyttöön viikon ajaksi, joten voit tehdä treenin myös myöhemmin ja niin monta kertaa kuin haluat.
 
Online-tunnit pidetään Zoom-alustan kautta. Saat linkin ja ohjeet viimeistään 30 min ennen tunnin alkua.  Voit osallistua suorana lähetettyyn tuntiin tai katsoa tunnin tallenteen silloin kun se sinulle parhaiten sopii. Linkki tallenteeseen lähetetään sähköpostilla tunnin jälkeen ja se säilyy käytössä seuraavan viikon ajan. Online-tunnit ohjataan Kirppanoiden keskustan salista, eli ohjaaja ohjaa tunnin reaaliajassa, tyhjässä salissa. Tunnilla ei tarvitse pitää kameraa auki, mutta toki sen saa pitää auki niin halutessaan. Ennen ja jälkeen tunnin on mahdollista kysyä tai kommentoida joko chatissa tai avaamalla mikrofoni.

Online Pilates-kurssit kevätkaudella 2021:

- I-jakso: 19.1. - 16.2.2021 (5 krt, 70 €)
- II-jakso: 2.3. - 30.3.2021 (5 krt, 70 €)
- tiistaisin klo 19:00 - 19:45 sekä tallenne käytössä rajattomasti viikon ajan

Ilmoittautuminen onnistuu täällä.

MamaPilates_äitiyspilates_pilates_online.png